دانلود،نصب دویین(تیک تاک چینی DOUYIN CHINESETIKTOK)

DOUYIN – تیک تاک چینی  یا دوین برنامه‌ای کاربردی و سبک برای ساخت، ویرایش و اشتراک گذاری کلیپ‌های کوتاه ویدیویی است که قابلیت‌هایی مشابه با برنامه بسیار محبوب تیک تاک دارد. در این برنامه کاربران می‌توانند به صورت زنده ویدیوهای خود را با موزیک پس زمینه استریم کرده و با افکت‌های جذاب و بامزه، کلیپ‌های متفاوت و اورجینال بسازند. در بخش استریم ویدیو، قابلیت فعال کردن “پرسش و پاسخ” برای تعامل  بیشتر با دنبال کننده‌ها نیز وجود دارد.

چرا تیک تاک چینی ؟!

البته همانطور که در عنوان این مطلب مشخص است، به عقیده بسیاری از کاربران این برنامه بنوعی یک کلون از تیک تاک محسوب می‌شود اما در حقیقت تفاوت‌هایی با این برنامه دارد. دویین که در زبان چینی به معنای “صدای لرزش” ترجمه می‌شود، توسط شرکت سازنده ‌تیک‌توک یعنی بایت دنس طراحی شده و مخصوص بازار چین است. به همین خاطر اپ دویین در استورهای خارج از چین وجود ندارد.

دویین تیک تاک چینی
نصب و دانلود نرم افزار تیک تاک چینی دویین

مدت زمان کلیپ‌های ویدیویی در برنامه Douyin پانزده ثانیه است که از این لحاظ کاملا مشابه با تیک تاک عمل می‌کند، اما افکت‌ها و فیلترهای بسیار متنوع‌تری در دویین قرار گرفته که آنرا متمایز می‌کند. این برنامه خصوصا برای کاربرانی که علاقه به لب‌خوانی آهنگ‌های مشهور و محبوب خود دارند بسیار مناسب  است. پس از ساخت ورژن اورجینال خود از آهنگ محبوبتان می‌توانید آنرا در سایر شبکه‌های اجتماعی مثل ویبو و ویچت به اشتراک گذاشته و خیلی سریع مشهور شوید. شاید شما همان فردی باشید که پله‌های ترقی را یک شبه طی می‌کند!

به طور کلی Douyin یک برنامه بسیار کاربردی با رابط کاربری آسان برای ساخت و به اشتراک گذاری انواع کلیپ‌های ویدیویی است. این برنامه بعنوان یک جایگزین عالی برای برنامه تیک تاک شناخته شده و قابلیت‌های اضافه‌تری مثل لایو استریم با قابلیت پرسش و پاسخ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از آنجایی که ارتباط مستقیم با مشتریان یکی از عوامل مهم در موفقیت تجاری است، قابلیت پرسش و پاسخ در لایو استریم، ویژگی‌ایی مهم برای افرادی خواهد بود که قصد تبلیغ و گسترش حرفۀ خود را دارند. علاقمندان هم اکنون می‌توانند آخرین نسخه این برنامه کاربردی را با لینک مستقیم از وبسایت دانلود نمایند.

میخواهی ویدیو های تیک تاک چینی رو با ترجمه ببینی

ویژگی های برنامه DOUYIN – FREE CHINESE TIKTOK APP :

  • قابلیت ساخت، ویرایش و اشتراک گذاری کلیپ‌های کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای با انواع افکت‌ها
  • قابلیت پخش لایو استریم با امکان فعال سازی پرسش و پاسخ برای ارتباط بیشتر با کاربران
  • رابط کاربری آسان و سریع برای ساخت کلیپ در کوتاه‌ترین زمان
  • امکان ساخت ویدیوهای لب خوانی از روی آهنگ‌های محبوب و مشهور
  • متفاوت از برنامه تیک‌ تاک با قابلیت‌های بیشتر

یادگیری زبان چینی به صورت خود خوان

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *