Elementor #8789

بهترین دوره‌های رایگان زبان چینی

با یک دوره زبان چینی رایگان اولین قدم خود را برای متخصص زبان چینی شدن بردارید! چه شما کسب و کاری داشته باشید و بخواهید در بازار امروز پیشرفت کنید چه بخواهید به عنوان یک تاجر چینی زبان کار خود را شروع کنید اولین قدم شما باید یادگیری باشد.

زبان چینی رایگان !

برای شروع از صفر و یاد گرفتن زبان چینی از پایه، موسسه‌ها و سایت‌های خارجی زیادی هستند که به شما دوره‌‌های رایگان ارائه می‌دهند.

ما در این مقاله به شما 5 تا از بهترین دوره‌های رایگان خارجی را معرفی می‌کنیم.

البته اگر تا آخر با همراه باشید به شما گزینه فارسی مناسب‌تر برای فعالیت داخلی هم معرفی می‌شود!

1- Mondly (اندروید و آی او اس)

بهترین راه برای آموزش زبانهای کاراکتری مثل ماندارین، مشتاق و پیگیر نگه داشتن زبان آموز است. اپلیکیشن ماندلی با استفاده از هوش مصنوعی و برقراری تعامل عالی با شما به روشهای سرگرم کننده و جذاب کمک می کند تا روند یادگیری زبان چینی اصلا برایتان خسته کننده نباشد.

ویژگیهای مثبت:

  • ارائه روشها، آزمونها و تمرینهای سرگرم کننده و جالب برای آموزش و تمرین کلمات جدید
  • فاصله زمانی مناسب بین دروس جدید برای به حداکثر رساندن احتمال حفظ مطالب
  • دسته بندی دروس برای یادگیری آسانتر

۲– نرم افزار و اپلیکیشن Anki موثر در یادگیری زبان چینی

در نرم افزار و اپلیکیشن Anki می‌توانید با استفاده از فلش کارت‌ها به یادگیری زبان چینی بپردازید. این فلش کارت‌ها در دو نوع دسته بندی شده‌اند: فلش کارت‌های از پیش موجود در خود اپلیکیشن و فلش کارت‌های شخصی سازی شده توسط خود شما.

همچنین می‌توانید این فلش کارت‌ها را بر اساس میزان یادگیری خود در سه دسته سخت (Hard)، خوب (Good) و راحت (Easy) رتبه بندی کنید. قابلیت شخصی سازی، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌هایAnki  است که مرور و یادآوری آموخته‌های قبلی به ویژه لغات چینی را بسیار آسان می‌کند.

قابل ذکر است که قابلیت شخصی سازی در اپلیکیشن Anki به فلش کارت‌ها محدود نمی‌شود. شما می‌توانید تصاویر، فایل‌های صوتی، جملات و… دلخواه خود در این برنامه به مسیر یادگیری زبان چینی خود اضافه کرده و از امن بودن اطلاعات خود نیز اطمینان کامل داشته باشید.

3– اپلیکیشن Skritter جهت تقویت و یادگیری زبان چینی

چیزی که این اپلیکیشن را از بقیه اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای یادگیری زبان چینی متمایز می‌کند، قابلیت تمرین نوشتاری حروف و کلمات چینی با لمس بر روی صفحه گوشی است. پس اگر می‌خواهید توانایی نوشتاری خود را در این زبان افزایش دهید، Skritter یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. با استفاده ازSkritter ، نه تنها در نوشتار کلمات و حروف چینی ماهر می‌شوید، بلکه می‌توانید تلفظ آن‌ها را نیز تمرین کنید.

برای یادگیری زبان چینی، می‌توانید Skritter را که برای آیفون و اندروید در دسترس است دانلود کرده و سفر آموزشی خود را شروع کنید. قابل ذکر است که این اپلیکیشن پولی بوده و فقط می‌توانید در طی یک مدت محدود ۷ روزه از نسخه رایگان آن استفاده کنید.

4– اپلیکیشن Memrise برای یادگیری و تقویت زبان چینی

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان چینی، Memrise است. در این اپلیکیشن، شما یادگیری را بر اساس فلش کارت‌ها شروع می‌کنید؛ بعد از تمام کردن هر درس، از شما یک تست سرگرم کننده گرفته شده و بر اساس میزان موفقیت شما در آن، به شما جایزه داده می‌شود.

در اپلیکیشن یادگیری زبان چینی Memrise، برای تلفظ کلمات از چینی زبانان بومی کمک گرفته‌اند که این اتفاق باعث می‌شود که به درستی نحوه تلفظ کلمات را یاد بگیرید. تمرکزMemrise  بر روی یادگیری کاراکترها و کلمات زبان چینی است. دروس آن نیز شامل فایل‌های بسیار باکیفیت صوتی و تصویری برای جذاب‌تر کردن مسیر یادگیری هستند.

بیشتر قابلیت‌های این برنامه به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد؛ اما می‌توانید با پرداخت مبلغی بر حسب دلار، به قابلیت‌های بیشتر دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید هم اکنون این اپلیکیشن را دانلود کرده و به همراه درس‌های جذاب و سرگرم کننده آن یادگیری زبان چینی را شروع کنید.

5– اپلیکیشن Pleco موثر در یادگیری زبان چینی

Pleco نیز یکی از بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان چینی است. در نگاه اول، به نظر می‌رسد که چیزی بیشتر از یک دیکشنری نیست؛ اما قابلیت‌های آن بیشتر از چیزی است که مشاهده می‌کنید. با اپلیکیشن Pleco می‌توانید ترتیب کاراکترهای زبان چینی، جمله بندی، نحوه تلفظ بومی کلمات و… را یاد بگیرید.

 

این برنامه از دو بخش تشکیل شده است: یک بخش دیکشنری که در حالت آفلاین نیز فعال بوده و یک بخش شامل فلش کارت که می‌توانید در آن فلش کارت‌های مخصوص به خود را نیز بسازید. با Pleco، یادگیری زبان چینی فقط با استفاده از تلفن همراه‌تان در هر کجا که هستید امکان پذیر خواهد بود.

یکی از نکات جالب دیکشنری این اپلیکیشن، قسمت جستجو کلمه آن است. شما می‌توانید این کار را با روش‌های متفاوتی از جمله تایپ کلمه، نوشتن کلمه بر روی صفحه با انگشت و یا حتی عکس گرفتن انجام دهید.

آموزش رایگان زبان چینی در جهان چینی

ما همینجا هم آموزش‌های رایگان زیادی داریم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید یادگیری زبان چینی را شروع کنید یا راجع به آن بیشتر بدانید جهان چینی  یکی از بهترین منابع فارسی برای شماست.

همچنین با سر زدن به بخش آموزش رایگان سایت ما می‌توانید استفاده از ابزارهای زبان چینی را یاد گرفته و به بهترین کتاب‌ها در این زمینه دسترسی پیدا کنید.

برخی از آموزش‌های رایگان ما شامل:

خوبی استفاده از دوره‌های رایگان این است که شما کلیات مطلب و مسائل پایه را یاد خواهید گرفت و با زبان چینی  آشنا می‌شوید.

ولی یاد گرفتن کلیات و تعاریف شما را متخصص نمی‌کند!

تخصص با پکیج زبان چینی

این پکیج ترکیبی از +25 دوره آموزشی در تمامی مباحث مهم زبان چینی است. صفر تا صد زبان چینی  یکجا! شما با گذراندن همین یک دوره متخصص زبان چینی خواهید بود! واقعا! بعد از گذراندن این دوره دانش شما به اندازه‌ای هست که از طرف جهان چینی به بازار کار معرفی می‌شوید.

یک متخصص زبان چینی می‌تواند بین 10 تا 70 میلیون تومان درآمد داشته باشد!

حتی اگر به دنبال شروع کار به عنوان یک مترجم زبان چینی نیستید با یادگیری زبان چینی می‌توانید فروش خود را چندین برابر کنید. و تجارت مستقیم با چینی زبانان را آغاز کنید .

پس می‌توان گفت یادگیری اصولی و عمیق زبان چینی  در هر صورت برای شما نوعی سرمایه‌گذاری با سود بالا خواهد بود.

در آخر

چه از طریق منابع رایگان چه از راه‌های دیگر اگر شما به دنبال یادگیری زبان چینی هستید راه درست را می‌روید!

همه کسب‌و‌کارها در دنیای دیجیتالی امروز به این مهارت و تجارت با چین نیازمند هستند. اما در وسط‌های این راه درست متوجه خواهید شد که برای سرعت داشتن و ارتباط موثر داشتن با چینی زبانان به اصطلاحات و تجربه نیاز دارید .

حالا از طرفی اگر با اطلاعات رایگانی که در دسترس همه است پیش بروید مثل همه خواهید بود. از طرف دیگر الان شاید سال‌ها وقت برای کسب تجربه و یادگیری مهارت به صورت طبیعی را نداشته باشید.

برای حل این مشکلات دوره زبان چینی ما شکل گرفته است. شما با این دوره بیش از 15 سال تجربه را در اختیار خواهید داشت. لازم نیست با آزمون و خطا بهترین کتاب‌ها را پیدا کنید. چون ما همه آن‌ها را خوانده‌ایم و فقط آن‌هایی که به کار شما می‌آیند را برایتان جدا کرده‌ایم! نهایتا شما با یک دوره و در 150 ساعت همه چیز زبان چینی  را یاد خواهید گرفت.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *