سریال چینی عشق کهکشانی

بازیگران سریال عشق کهکشانی

در این مقاله به معرفی بازیگران سریال عشق کهکشانی خواهیم پرداخت . قسمت اول معرفی بازیگر مرد سریال عشق کهکشانی Leo Wu (吴磊) می باشد.

سریال عشق کهکشانی

لینگ بودو – سرلشکر

ژنرال جوان، او فرزند خوانده امپراتور جدید است. او بسیاری از اقوام خود را به دلیل جنگ از دست داد. عمه خود را نیز به دلیل مشکلات خانوادگی از دست داد. او اغلب در حالت خلسه ظاهر می شود. احساسات خودش را بروز نمیدهد تا زمانی که با چنگ ملاقات کرد. 

چنگ شائوشنگ ، زندگی او تغییر ایجاد کرد و با مردم بیشتری آشنا شدند و چنگ شاوشنگ همدیگر را شناختند و یک عمر همدیگر را دوست داشتند.

بازیگر این نقش وئو لو Leo Wu (吴磊)

لئو وو بازیگر سریال چینی عشق کهکشانی

وئو لو، متولد 26 دسامبر 1999 در شانگهای 

بازیگر سینما و تلویزیون در سرزمین اصلی چین است که در کلاس کارشناسی 2018 آکادمی فیلم پکن تحصیل می کند.در سال 2005، وو لی در اولین سریال تلویزیونی خود به نام Fengshen Bang بازی کرد و به این ترتیب رسما وارد عرصه نمایش شد . او در سال 2009 با بازی در سریال « بیگانگان در خانه هستند » در نقش «تنگ بوکو» برای مخاطبان شناخته شد . او در سال 2011 با گوشه ای از «ما شیائوتیائو» در مجموعه تلویزیونی « اسب شیطون شیائوتیائو » توجه زیادی را به خود جلب کرد . در سال 2015، وو لی جایزه بالقوه ترین بازیگر را در جشنواره ملی درام برای بازی در نقش “فیلیو کوچولو” در درام لباس “لانگیا بنگ  دریافت کرد و مورد توجه گسترده تماشاگران قرار گرفت.در سال 2016 در فیلم‌های « 

دریای چین شرقی » و « آسورا » بازی کرد. در سال 2017 در درام فانتزی صحنه و لباس « شکستن آسمان » بازی کرد؛ در همان سال در درام ماجراجویی « Sand Sea » بازی کرد. او در سال ۲۰۱۸ در نقش یانگ پینگ جوان در فیلم سایه 

به  کارگردانی ژانگ ییمو ایفای نقش کرد . در سال 2019، او در فهرست 100 سلبریتی فوربس چین در سال 2019 انتخاب شد در سال 2020، در درام زندگی خانوادگی شهری « شیچاهی » شرکت کرد و به عنوان «سفیر ترویج قایقرانی و موج سواری چین»  خدمت کرد. در مارس 2021، بازی در درام بت لباس ” Long Song Xing ” ؛ در ژوئیه، بازی در فیلم جوانان ” Midsummer Future ”  ؛ بازی در فیلم ” من و پدران من” در اکتبر به عنوان Ma Chengfeng ، با مجموع گیشه بیش از 1.2 میلیارد  ؛ در همان سال، در مجموعه تلویزیونی ” عشق کهکشانی ” بازی کرد.

    

Leo Wu (吴磊) لئو وو
Leo Wu (吴磊) لئو وو بازیگر سریال عشق کهکشانی

در قسمت قبلی به معرفی بازیگر زن این سریال خواهیم پرداخت .ژائو لوسی

چنگ شاوشانگ

او دختر خانواده چنگ است، اما به دلیل جنگ، از کودکی با خاله و مادربزرگ شرور خود زندگی می کرد. او دیگر تا بزرگی پیش خانواده برنگشت تا اینکه سال ها بعد بازگشت. خرگوش سفيد كوچولو اما در دلش شيطان كوچكي زندگي مي‌كند كه مي‌داند چگونه تظاهر به ضعف كند و سخنوري خود را نشان مي‌دهد.

تماشای سریال عشق کهکشانی بدون زیرنویس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *