آموزش زبان چینی

آموزش زبان چینی از مبتدی تا پیشرفته

اگر دوست دارید فیلم های چینی را بدون زیرنویس تماشا کنید و برای رفتن به مدرسه زبان چینی اهمیتی ندارید، می توانید یادگیری زبان چینی را به صورت آنلاین شروع کنید. یادگیری زبان چینی به زبان فارسی سفری هیجان انگیز است. یادگیری کلمات چینی و چینی درهایی را باز می کند که نمی دانستید وجود دارند و شما را به مکان های عجیب و غریبی می برد که فقط رویای آنها را داشتید. اما برای کسانی که مراحل یادگیری زبان چینی را به درستی دنبال می کنند. شما می توانید در اصفهان، خوزستان، تهران، البرز، خراسان رضوی، یزد، قم، آذربایجان غربی، گیلان و هر جای ایران زیبا که هستید بدون استاد زبان چینی را یاد بگیرید.

اما همچنین یک سفر طولانی است که می تواند خسته کننده و دشوار باشد، به خصوص اگر گم شوید یا انگیزه خود را از دست بدهید.

نحوه یادگیری شما مهم است.

授人以魚,不如授人以漁

«به مردی ماهی بدهید تا یک روز به او غذا بدهید.
به یک مرد ماهیگیری یاد بده تا یک عمر به او غذا بدهی.»

با روش صحیح یادگیری چینی از زمان خود بهترین استفاده را خواهید کرد. هر مرحله شما را به هدفتان نزدیکتر می کند و یادگیری را سرگرم کننده تر می کند.
درست است که یادگیری زبان چینی هنوز زمان بر است، اما حتی یک تغییر کوچک در نحوه یادگیری می تواند در دراز مدت به شما کمک زیادی کند.
با یادگیری اشتباه زبان چینی، ممکن است نتیجه را از دست بدهید یا به طور کلی هدف را از دست بدهید، و ممکن است یک سال بعد به گذشته نگاه کنید و از خود بپرسید که کجا اشتباه کرده اید، یا به طور کلی یادگیری زبان چینی را متوقف کنید.
می خواهید چینی یاد بگیرید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟
آیا مطالعه را شروع کرده اید، اما احساس گمراهی می کنید؟
آیا نگران این هستید که با مشغله زیاد نمی توانید مطالعه کنید؟
این مقاله به شما کمک می کند تا زبان چینی را به آرامی، صحیح و سریع بیاموزید.

آموزش زبان چینی
آموزش زبان چینی از مبتدی تا پیشرفته با پکیج آموزشی به زبان فارسی

راهنمای افرادی که می خواهند با یادگیری ماندارین موفق شوند

بیشتر بخوانید: آموزش الفبای زبان چینی از شایعه تا واقعیت


زبان چینی را یاد بگیرید و به اهداف خود برسید:

  • با خیال راحت صحبت کنید و تجربیات و ایده های خود را با یک میلیارد نفر در سراسر جهان به اشتراک بگذارید.
  • چینی های اطراف خود را درک کنید و در را به روی گفتگوها و فرصت های بی پایان باز کنید.
  • کاراکترهای زیبا را بنویسید یا از فناوری مدرن برای تایپ سریع آنها در تلفن خود استفاده کنید.
  • رمزگشایی متن چینی، به شما امکان می دهد به همه چیز از ادبیات گرفته تا اینترنت چینی دسترسی داشته باشید.

کنترل یادگیری خود را در دست بگیرید:

  • از بهترین ابزارها برای یادگیری و به خاطر سپردن استفاده کنید.
  • در مواد و منابع آموزشی بی‌شمار پیمایش کنید.
  • روشی را پیدا کنید که بهترین کار را برای شما دارد.
  • یادگیری زبان چینی را با زندگی پرمشغله ترکیب کنید.

اینترنت پر از برنامه‌ها، دوره‌ها و سیستم‌هایی است که ادعا می‌کنند زبان چینی را آموزش می‌دهند. این یک جنگل دیجیتال بسیار گیج کننده است! من می‌دانم که بیش از دو سال را در این جنگل سپری کرده‌ام یا دوره‌های آموزشی را در اولین سد راه راه انداخته‌ام و ترک کرده‌ام. “دنیای چینی” یک نقشه راه محتوای خالص و مستمر ارائه می دهد که مبتدیان را با اطمینان خاطر با یادگیری زبان چینی آشنا می کند.
باز کردن زبان چینی اصول اولیه گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن را پوشش می دهد. این دوره ابزارها و تکنیک هایی را که برای یادگیری نیاز دارید به شما نشان می دهد، اما همچنین چینی واقعی را برای مطالعه و یادگیری به شما می دهد. دروس با یادداشت ها، منابع و مراحل عملی دنبال می شود.

  • بیش از 50 قسمت ویدیویی در 5 بخش. هر قسمت کوتاه و دقیق است و به شما امکان می دهد آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید و متمرکز بمانید. قسمت ها به وضوح در برنامه ای تنظیم شده اند که تمام جنبه های یادگیری چینی را پوشش می دهد.
  • بسته جمله با صدا. این جملات اساسی ترین 150 کلمه را در زبان چینی، چه گفتاری و چه نوشتاری، پوشش می دهند. شما می توانید آنها را در یک ابزار جمله سازی هدفمند یا به روش خود مطالعه کنید. چینی ساده و سنتی هر دو گنجانده شده است.
  • منابع تلفظ یکی از مهمترین چیزهایی که باید از همان ابتدا به درستی انجام شود، تلفظ است. بنابراین، این دوره حاوی چندین منبع تلفظ است که به شما ابزار و روشی می دهد تا مطمئن شوید که آن را به درستی دریافت کرده اید.
  • انجمن. یادگیری اجتماعی است، بنابراین برای اینکه بیشترین بهره را از یادگیری خود ببرید، پیشرفت، بینش یا سؤالات خود را با سایر افرادی که در دوره ثبت نام کرده اند در میان بگذارید.
  • تخفیف در برنامه ها و خدمات. در حالی که می‌توانید با منابع رایگان به راه‌هایی دست پیدا کنید، مواردی وجود دارد که خرید بهترین ابزار منطقی است. این دوره برای برخی از این موارد از جمله Pleco، Skritter و Du Chinese تخفیف دارد.

 

آموزش زبان چینی به صورت تمام وقت یا در کنار کار و زندگی

با تمرین روزانه و با پشتکار به بهترین نتیجه برسید.

دوره مقدماتی آموزش زبان چینی شروع به یادگیری شما است،شما در ابتدا راه آموزش زبان چینی باید:

  • بازخورد در مورد تلفظ و تن. باید لحن و تن ها را بیاموزید و شروع به صحبت کنید .
  • بازخورد در مورد کاراکتر نویسی : شما در آموزش زبان چینی باید از همان ابتدا شروع به یادگیری رسم الخط کلمات کنید . در زبان چینی هر کلمه رسم الخط محصوص به خود را دارد . پس تمرین کاراکتر نویسی را از همان ابتدا شروع کنید .
  • نام چینی خود را انتخاب کنید . در ابتدای راه برای همراهی با چینی زبانان و تعامل با انها در ابتدای یادگیری زبان چینی یک نام چینی برای خود انتخاب کنید .

آموزش زبان چینی برای مبتدیان یا کسانی که اطلاعات کمی از زبان چینی دارند

آموزش زبان چینی برای دانش‌آموزانی که تجربه یادگیری زبان چینی را ندارند و هم برای کسانی که کمی مطالعه کرده‌اند، اما آن را گیج‌کننده می‌دانند یا نمی‌دانند چه کنند، سخت است اگر با زبان واسطه باشد . اما آموزش به زبان فارسی به شما کمک میکند در مسیر آموزش زبان چینی گیج نشوید.

  • محتوای زبان چینی، شامل کلمات زبان چینی ، پین یین کلمات ،گرامر کلمات و ویدیو های آموزش زبان چینی می باشد.
  • دانش ضروری در مورد زبان،  مانند نحوه عملکرد سیستم نوشتاری و رویکرد ساختاریافته به همه صداها در ماندارین.
  • استراتژی‌ها و تکنیک‌ها، به شما یاد می‌دهند که چگونه همه جنبه‌های زبان را یاد بگیرید، از جمله نحوه تمرین صداها و نحوه به خاطر سپردن حروف چینی.
  • ابزارها و منابع، به شما کمک می کند تا در جنگل ابزارها و منابع آنلاین و آفلاین برای یادگیری حرکت کنید

آموزش زبان چینی با تجربه بالا و تخصص کافی

بیش از 100 زبان آموز در یک سال گذاشته
سوالات متداول

پکیج های آموزشی برای آموزش زبان چینی کامل هستند؟

این پکیج ها با مشاوره و نطارت 3 استاد زبان چینی طراحی و تولید شده اند .و تمام موارد مورد نیاز برای یادگیری زبان را دارا می باشند . آموزش کتاب ها به زبان فارسی می باشد . و شامل پین یین و لحن ها ، کلمات، گرامر و داستان و متن می شوند.

طول دوره چقدر است؟

مدت زمان آموزش زبان چینی این دوره ها با خود زبان آموزان است ، بسته به زمان صرف شده در روز و هوش زبان آموز از شخصی به شخص دیگر متفاوت است.

وقتی دوره را تمام کردم چقدر می دانم؟

شما پایه های محکمی در تلفظ (البته از جمله آهنگ ها)، حروف چینی، گرامر، و همچنین تکنیک های یادگیری و مدیریت مطالعه خواهید داشت. شما در پایان هر پکیج آموزشی محتوا آ« را به صورت کامل فراخواهید گرفت.

من قبلاً هم زبان چینی خوانده ام، آیا این پکیج آموزش زبان چینی برای من مناسب است؟

اگر خود را مبتدی می دانید، پکیج آموزش زبان چینی مقدماتی و بالاتر برای شما مناسب است. اگر می‌توانید مکالمات اولیه به زبان چینی داشته باشید، چند صد کاراکتر یا کلمه بلد باشید و تقریباً بدانید که دارید چه می‌کنید، میتوانید از پکیج آموزشی سطح خودتان استفاده کنید.

دوره از چه زمانی شروع می شود؟ کی تمام می شود؟

دوره برای ثبت نام در تمام طول سال باز است. شما تصمیم می گیرید که چه زمانی شروع کنید، چه زمانی به پایان برسانید، و آیا به آرامی مسیر خود را طی چند ماه طی می کنید یا در عرض چند روز به پایان می رسانید.

اگر دوره را دوست نداشته باشم چه؟

نگران نباش! ما 10 روز ضمانت بازگشت وجه داریم، به این معنی که اگر دوره را بخرید و بعد متوجه شوید که برای شما نیست، ما پولتان را پس می دهیم. پس از همه، هدف کمک به شما در بهبود روش یادگیری زبان چینی است، و اگر نتوانیم به آن هدف برسیم، پول شما را پس می‌دهیم، بدون سوال. لطفاً توجه داشته باشید که اگر با بازخورد ثبت‌نام می‌کنید، پس از اینکه ما به شما بازخورد دادیم، نمی‌توانید درخواست بازپرداخت کنید.

برای استفاده از دوره به چه چیزهایی نیاز دارم؟ آیا همه چیز گنجانده شده است؟

شما به زمان ، تلاش و پشتکار برای یادگیری زبان چینی نیاز خواهید داشت ، مابقی منابع را ما در اختیارتان خواهیم گذاشت.

اگر سوال بیشتری داشتم چگونه می توانم تماس بگیرم؟

می توانید مستقیماً با ما تماس بگیرید.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *