یانگ یانگ

بیوگرافی یانگ یانگ 杨洋

یانگ یانگ، متولد 9 سپتامبر 1991 در شانگهای، اهل هفی، استان آنهویی، فارغ التحصیل سال 2003 از گروه رقص دانشکده فرهنگ نظامی دانشگاه دفاع ملی ارتش آزادیبخش خلق چین، و بازیگر سینما و تلویزیون در سرزمین اصلی چین.
در سال 2007، او وارد محافل سینمایی و تلویزیونی شد زیرا در نسخه “رویای عمارت های قرمز ” لی شائونگ در نقش جیا بائویو بزرگسال بازی کرد . در سال 2011، یانگ یانگ در اولین فیلم خود به نام ” تاسیس حزب ” [3] شرکت کرد. در سال 2015 با بازی در فیلم جوانان « گوش چپ » و درام ماجرایی « یادداشت‌های مقبره » [4-5] توجه بیشتری را به خود جلب کرد ؛ در همان سال، درام الهام‌بخش جوانان « دختر گردباد » موفق به کسب رتبه‌بندی تلویزیون ملی شد. قهرمانی در همان زمان [6] .
در 7 فوریه 2016، یانگ یانگ برای اولین بار در جشنواره بهاره دوربین مداربسته ظاهر شد و آهنگ ” پدر و پسر ” را خواند [7] ؛ در همان سال، با درام بت “A Slight Smile Very Alluring “، او برنده جایزه سالانه ستاره درام محبوب دومین جشنواره کیفیت درام تلویزیون چین [8] شد و فیلم عاشقانه « گذر از دنیای تو او به گیشه 814 میلیون یوان دست یافت [9] . در سال 2017، باکس آفیس فیلم فانتزی صحنه و لباس « سه زندگی سه جهان ده مایل شکوفه هلو » با بازی او از 533 میلیون یوان فراتر رفت [10] . در 15 فوریه 2018، یانگ یانگ بار دیگر در جشنواره بهاره دوربین مداربسته ظاهر شد تا آهنگ ” My Spring Festival Gala, My Year ” [11] را بخواند ؛ در همان سال، درام فانتزی بازیگر ” قهرمان هنرهای رزمی ” و جوانان » پخش شد [12] . در 24 ژوئیه 2019، درام الهام بخش جوانی ” استاد تمام وقت ” پخش شد [13] . در 30 سپتامبر 2020، فیلم بین المللی اکشن ضد تروریسم ” پیشگام ” اکران شد [15] . در 26 ژوئیه 2021، درام عاشقانه شهری ” تو شکوه من هستی ” پخش می شود [171] .
در 5 آوریل 2022، درام نظامی پرطرفدار ” شکوه جنگ ویژه ” پخش می شود [14] [185] .

قاب یادگاری یانگ یانگ

9 سپتامبر 1991
بدنیا آمدن
متولد 9 سپتامبر 1991 در شانگهای.

سال 2003
در آکادمی هنر ارتش آزادیبخش خلق چین پذیرفته شد
در سال 2003، یانگ یانگ برای آکادمی هنرهای ارتش آزادیبخش خلق و آکادمی رقص شانگهای درخواست داد و در نهایت او ورود به بخش رقص آکادمی هنر ارتش آزادیبخش خلق را انتخاب کرد.

2007
وارد صنعت سینما و تلویزیون شوید
او در سال 2007 از میان 15 بازیگر نامزد متمایز شد و وارد گروه “رویای عمارت های سرخ” نسخه لی شائوونگ شد، او نیز پیچ و خم هایی را تجربه کرد و پس از دو ماه آموزش حرفه ای توسط کارگردان لی شائوونگ انتخاب شد و تبدیل شد. جیا بائوی بالغ در این نمایش، بازیگر، و به این ترتیب رسما وارد حلقه سینما و تلویزیون شد.

سال 2010
با “رویای عمارت های قرمز” برای عموم شناخته شده است.
در سال 2010، درام احساسی صحنه و لباس “رویای عمارت های قرمز” به طور رسمی پخش شد و یانگ یانگ چهارمین “فهرست مرد سرخ BQ” را به عنوان تازه وارد سال پیشنهادی BQ برای تفسیر خود از جیا بائویو بزرگسال دریافت کرد.

عکس های بیشتر
2015
با تعدادی از آثار، جایزه دوگانه «جشنواره ملی نمایش» مهر شد
در سال 2015، یانگ یانگ به دلیل بازی فوق‌العاده‌اش در بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی شروع به ظهور کرد و درام ماجراجویی «یادداشت‌های مقبره» با بازی او نیز رتبه اول سالانه جستجوهای Weibo و پخش‌های وب‌سایت ویدیویی را به خود اختصاص داد؛ در همان سال، یانگ یانگ همچنین در فیلم جوانان «گوش چپ»، درام الهام‌بخش «دختر گردباد» و آثار دیگر بازی کرد و برنده دو جایزه تاثیرگذارترین بازیگر در تمام رسانه‌ها و پربیننده‌ترین بازیگر سال جشنواره ملی درام شد. .

فوریه 2016
اولین حضور در صحنه گالا جشنواره بهاره دوربین مداربسته
یانگ یانگ در 7 فوریه 2016 برای اولین بار روی صحنه جشنواره بهاره دوربین مداربسته ظاهر شد و آهنگ “پدر و پسر” را به همراه تانگ تیکسین خواند.این برنامه همچنین برنده جایزه محبوب ترین برنامه گالا جشنواره بهار شد.

آگوست 2016
بازی در “لبخند خفیف بسیار جذاب” باعث افزایش رشد شد
در 22 آگوست 2016، درام بت اصلی “یک لبخند خفیف بسیار جذاب” به نمایش درآمد. پس از پخش، تعداد پخش های آنلاین از 20 میلیارد گذشت که باعث شد بحث های آنلاین و توجه رسانه ها به حد بالایی برانگیخته شود. اجرای شخصی در این نمایشنامه همچنین به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفت و برنده ستاره درام محبوب سالانه دومین جشنواره کیفیت درام تلویزیون چین شد.

سپتامبر 2016
با بازی در فیلم «عبور از دنیای تو»، باکس آفیس از مرز 800 میلیون یوان گذشت.
در 29 سپتامبر 2016 فیلم عاشقانه «گذر از دنیای تو» با بازی یانگ یانگ اکران شد که مجموع باکس آفیس این فیلم در بیست و هفتمین روز اکران از مرز 800 میلیون گذشت و رکورد جدیدی را برای فیلم های عاشقانه داخلی به ثبت رساند.

2017
یک صندوق ویژه برای رفاه عمومی شخصی راه اندازی کنید – بنیاد ویژه یانگ یانگ آفتاب
در 9 سپتامبر 2017، یانگ یانگ عنوان‌های دوگانه سفیر توسعه اقدام کودکان بنیاد توسعه چین و خلبان رفاه عمومی استارلایت را در جشن تولد شخصی دریافت کرد و یک صندوق ویژه رفاه عمومی شخصی – بنیاد ویژه یانگ یانگ آفتاب را راه‌اندازی کرد. 500000 یوان اهدا کرد و پلتفرم‌های متعددی را برای کمک‌های مالی در کانال‌ها و فرم‌های متعدد پیوند داد تا از کار آموزش اولیه کودکان در مناطق کوهستانی فقیر حمایت کند و به کودکان کمک کند رویاهای خود را تحقق بخشند.

2019
بازی در درام ورزشی الکترونیکی “استاد تمام وقت”، توجه زیادی را در خارج از کشور به خود جلب کرد
در 24 ژوئیه 2019، درام الهام بخش ورزش های الکترونیکی “استاد تمام وقت” با بازی یانگ یانگ به اولین سریال تلویزیونی نتفلیکس تبدیل شد که در واقع در 39 کشور و منطقه ترجمه و پخش شد. پس از پخش این قسمت، به یک سریال واقعی تبدیل شد. محبوبیت در تاریخ پلتفرم بالاترین سریال درام چینی و به عنوان بهترین سریال درام چینی به زبان خارجی نتفلیکس انتخاب شد. و یانگ یانگ همچنین در فهرست افراد با نفوذ سالانه چین برنده شخصیت عملکرد سالانه سال شد.

2021
بازی در «شما جلال من» دوبرابر
در 26 ژوئیه 2021، درام عاشقانه شهری “You Are My Glory” با بازی یانگ یانگ پخش شد. این درام از نظر میانگین حجم پخش درام های Tencent و سودآورترین اثر از همین پرونده، به عنوان سه برتر برتر شناخته شد. دو بار در گزارش مالی Tencent Group ذکر شده است.

تجربیات کاری یانگ یانگ


رقص انفرادی “قاصدک”
رقص انفرادی “قاصدک” (18 عکس)
یانگ یانگ در شانگهای به دنیا آمد و از کودکی رقص آموخت. در سال 2003، یانگ یانگ همزمان برای آکادمی هنرهای PLA و آکادمی رقص شانگهای درخواست داد و در نهایت به دلیل علاقه اش به یونیفرم، تحصیل در بخش رقص آکادمی هنر PLA را انتخاب کرد [17] . یانگ یانگ در دوران تحصیل خود یک سرباز ادبی و هنری با عملکرد تحصیلی عالی بود و در سال دوم پذیرش در رشته خود رتبه اول را کسب کرد و بارها در مسابقات رقص بین المللی و داخلی نماینده مدرسه بود. رویای او فقط این بود که یک دانش آموز ممتاز باشد.رقصندگان [18-19] .
قبل از جشنواره بهار در سال 2007، خدمه نسخه ” رویای عمارت های سرخ ” به کارگردانی لی شائونگ، 15 بازیگر نامزد آکادمی هنرهای ارتش آزادیبخش خلق را انتخاب کردند و در ابتدا 6 بازیگر از جمله یانگ یانگ را برای شرکت در آموزش جمعی تعیین کردند. در این زمان او برای مراسم فارغ التحصیلی منطقه نظامی نانجینگ آماده می شد و می خواست در یک مسابقه رقص بین المللی شرکت کند، بنابراین نتوانست در تمرین گروهی شرکت کند، در حالی که یانگ یانگ رقص انفرادی “قاصدک” را در نمایش فارغ التحصیلی؛ سپس یانگ یانگ با هماهنگی بسیاری از مهمانی ها پذیرفت پس از دو ماه آموزش حرفه ای، توسط کارگردان لی شائوونگ برای بازی در نقش جیا بائویو بزرگسال در “رویایی از عمارت های قرمز” انتخاب شد و به این ترتیب وارد سینما و تلویزیون شد. صنعت [1] .
یانگ یانگ
یانگ یانگ

نسخه جدید “Dream of Red Mansions” نقش جیا بائویو را بازی می کند
نسخه جدید “Dream of Red Mansions” با بازی جیا بائویو (11 عکس)
در 3 اکتبر 2009، یانگ یانگ نمایش “دریم از عمارت های قرمز آبی” ( نسخه آبی صحنه “رویای عمارت های قرمز” ) را در دریاچه سیلور هوی در پارک چانگ فنگ شانگهای با خالق و نقش اصلی “” اجرا کرد. رویای عمارت های قرمز”. Baoyu [20] .
در سال 2010، درام احساسی صحنه و لباس ” رویای عمارت های قرمز ” به طور رسمی پخش شد، و یانگ یانگ چهارمین جایزه “BQ Red Man List” BQ Recommended Newcommer Award را برای تفسیر خود از جیا بائویو بزرگسال دریافت کرد [2] .
در فوریه 2011، درام الهام بخش جوانان یانگ یانگ ” ملودی جوانی ” پخش شد. او در این نمایش نقش مانیکوریست نینگ هائو را بازی کرد و آهنگ تم “قاصدک” را برای نمایش خواند ؛ در 15 ژوئن در فیلم ” تاسیس حزب ” شرکت کرد. آلبرت “، یک فیلم ادای احترام برای جشن نودمین سالگرد تأسیس حزب کمونیست چین ، و در این فیلم نقش یانگ کایجی ، برادر یانگ کایهویی را بازی کرد .
در 23 مارس 2012، فیلم عاشقانه ” مردان و زنان رژیمی 2012 ” اکران شد و یانگ یانگ در این فیلم نقش تانگ شیزه جوان را بازی کرد . از 22 ژوئن تا 19 جولای، نسخه مکعب آب رویایی ” رویای عمارت های قرمز ” در مرکز ملی ورزشهای آبی پکن به روی صحنه رفت. یانگ یانگ پس از سه سال قالب رقص کرد. اجرا رفرش 3+7 ” پخش شد. یانگ یانگ در ” تراکوتا ” ایفای نقش کرد. جنگجویان و گربه خوش شانس “واحد” و نقش هی تیانزه ، تنها پسر یک میلیاردر داروسازی را بازی کرد.
“لوشن جدید” در نقش کائو ژی
“لوشن جدید” در نقش کائو ژی (8 عکس)
در 4 ژوئیه 2013، درام تاریخی احساسی “شین لوشن” با بازی او به نمایش درآمد و یانگ یانگ نقش کائو ژی را بازی کرد که .عشق و نفرت آشکاری از نظامی و غیر نظامی داشت [28] ؛ در 15 نوامبر، یانگ یانگ در ضبط اولین نمایش واقعی ستاره تلویزیون ماهواره ای پکن با مضمون نظامی ” گزارش سربازان ستاره نخبه دفاعی ” شرکت کرد؛ در 30 نوامبر، با بازی بر اساس درام عاشقانه جوانان شهری ” پینلیای شکوفا ” برگرفته از رمانی به همین نام از جیو یهویی ، او نقش لو یوان، نسل دوم مدرسه ثروتمندان را بازی کرد [29] .
در 29 آوریل 2014 ، یانگ یانگ و رونگ شیندا قرارداد دلالی را فسخ کردند و به همکاری هفت ساله خود پایان دادند . در درام احساسی جمهوری چین ” شهری با فانوس ها ” .

“دختر گردباد” در نقش رو بای
“دختر گردباد” در نقش روبایی (16 عکس)
در 16 ژانویه 2015، فیلم اکشن کارآگاهی تعلیق ” کارآگاه وحشی ” اکران شد و او برای اولین بار شرور را برای بازی در نقش افسر شکم سیاه جیمز وو به چالش کشید . ، هنرهای رزمی خارق العاده اما در تله عشق در نمایشنامه [34] ؛ در 24 آوریل فیلم جوانان ” گوش چپ ” با بازی یانگ یانگ اکران شد و او نقش یک کنتراست عالی را قبل و بعد در فیلم بازی کرد. در کنار آموزش پیش نویس شو یی، فیلم در نهایت از 500 میلیون یوان در گیشه فراتر رفت و یانگ یانگ نیز با این فیلم توجه بسیاری از افراد داخلی و مخاطبان صنعت را به خود جلب کرد [4] [35] ؛ در 25 آوریل، یانگ یانگ در این فیلم شرکت کرد. خواهر و برادر ستاره خودیاری برنامه واقعیت سفر دور ” گل ها و نوجوانان فصل 2 ” و تبدیل به “برادر هفتم” در این برنامه شد. یانگ یانگ با برادر کوچکش ژانگ کیلینگ [5] [37-38] ، در 7 ژوئیه، درام الهام بخش بت جوانان، عشق بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد. ” دختر گردباد ” با بازی یانگ یانگ در نقش روبای، برادر ارشد سالن تائویست سونگ بای بازی کرد. پایان نمایش، رکورد تماشای تئاتر هفتگی “جوانان در حال پیشرفت” تلویزیون ماهواره ای هونان را تازه کرد. و سپس برنده بیست و هشتمین جشنواره چین شد. جایزه عقاب طلایی تلویزیون برای جایزه برجسته درام تلویزیونی برای نمایش‌های مضمون جوانان [6] [39-41] ؛ در 9 سپتامبر، او اولین تک آهنگ خود را منتشر کرد “” لطافت آرامش خاطر » [42] ؛ در همان سال با فریاد «شب iQiyi» [43] برنده محبوب ترین جایزه بازیگر سال نیز شد .
“لبخند بسیار جذاب است” در نقش شیائو نای
“لبخند بسیار جذاب است” در نقش شیائو نای (46 عکس)
یانگ یانگ در سال 2016 برنده تاثیرگذارترین بازیگر در تمام رسانه ها و پربیننده ترین بازیگر سال در “جشنواره ملی اپرای” شد [44-45] ؛ او در 7 فوریه اولین حضور خود را روی صحنه جشنواره بهاره دوربین مداربسته انجام داد. گالا و آهنگ کر تانگ تیکسین ” پدر و پسر” برنده جایزه برگزیده ترین برنامه در جشنواره بهار گالا شد [7] [46-47] ؛ در 22 اوت، درام بت عشق شهری “یک لبخند خفیف بسیار جذاب ” اولین بار اجرا شد و او در نمایشنامه وضعیت سطح چمن کالج A را بازی کرد. شخصیت شیائو نای با آهنگ پایانی آلبوم “یک لبخند خفیف بسیار جذاب است” همراه است. پس از پخش برنامه، تعداد پخش های آنلاین به تعداد از 20 میلیارد نفر فراتر رفت و میزان بالایی از بحث آنلاین و توجه رسانه ها را برانگیخت. یانگ یانگ شخصاً در درام بازی کرد بازی او در سریال تلویزیونی نیز به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفت و برنده دومین جشنواره کیفیت درام تلویزیونی چین، ستاره درام محبوب سالانه [ 48-49] ؛ در 8 سپتامبر، او تک آهنگ راک جاز ” عشق یک کلمه دیوانه است ” را منتشر کرد [50] ؛ سپس درام الهام بخش مد جوانان ” شوهر احمق من ” در شبکه iQIYI راه اندازی شد که در آن نقش اصلی را بازی کرد. بازیگر یانگ کانگ [51] ؛ در 29 سپتامبر فیلم عاشقانه ” از دنیای تو” با بازی او “عبور ” اکران شد که در آن نقش مائو شیبا، یک اوتاکو تکنیکی ساده لوح و ناگفته را بازی کرد. در بیست و هفتمین روز اکران فیلم. مجموع باکس آفیس از 800 میلیون فراتر رفت و رکورد جدیدی را برای باکس آفیس فیلم عشق داخلی به ثبت رساند و در نهایت به باکس آفیس 814 میلیون یوان دست یافت. [9] [52-53] .
“Three Lives Three Worlds Ten Miles of Peach Blossom” در نقش یه هوآ
“Three Lives Three Worlds Ten Miles of Peach Blossoms” در نقش یه هوآ (10 عکس)
در 19 فوریه 2017، مجسمه مومی یانگ یانگ در مادام . شانگهایتوسو [10] [55] ؛ او در 6 سپتامبر سومین تک آهنگ خود را با نام ” Like IDOL ” منتشر کرد. ” [56] .
در 1 ژانویه 2018، درام معلق یانگ یانگ ” Cocoon Town Romance ” از تلویزیون Mango پخش شد که در آن او در نقش استاد جوان خوش تیپ و خوش تیپ هوانگ مورو [57] بازی کرد؛ در 15 فوریه، او یک بار دیگر در تلویزیون ظاهر شد. در این جشن، یانگ یانگ و وانگ کای آهنگ ” جشنواره جشنواره بهار من، سال من ” را اجرا کردند [58] ؛ عنوان بازیگر جوان برجسته سالانه “گلهای ماه می” را دریافت کردند . 59] ؛ در 7 آگوست، درام هنرهای رزمی فانتزی او ” قهرمان جهان رزمی ” برای اولین بار روی ستاره نمایش داده شد و یانگ یانگ در نقش بازیگر نقش اصلی نمایش را بازی کرد. انواع شرارت و هرج و مرج، لین دونگ، رزمی کار که از یک پسر معمولی به یک قهرمان بی همتا تبدیل شد ؛ در 8 سپتامبر، دو تک آهنگ ” Forever Young ” و ” Best ” را منتشر کرد؛ امسال یانگ یانگ نیز در فوربس قرار گرفت. فهرست “30 زیر 30 نخبگان” چین ( زمینه سرگرمی ) [62] .
همسالان “با هم”.
همسالان “با هم” (2 عکس)
در 24 ژوئیه 2019، درام الهام بخش ورزش های الکترونیکی جوانان ” استاد تمام وقت ” با بازی یانگ یانگ در تنسنت ویدئو پخش شد. Ye Xiu در این نمایش بازی کرد، استاد برتر ورزش های الکترونیکی است [63] ؛ در 28 سپتامبر، او با ایفای نقش در فیلم خرد « 70 سال، من قهرمان هستم » رسما اکران شد [64] ؛ در 14 دسامبر، همچنین در فهرست سالانه افراد تأثیرگذار [65] به عنوان سرگرم کننده سال قرار گرفت ؛ این رتبه بندی می شود. بیست و هفتمین در فهرست مشاهیر چینی [67] .
“تو شکوه من هستی” یو تو
“تو شکوه من هستی” یو تو (36 عکس)
در 31 ژوئیه 2020، یانگ یانگ به عنوان کاپیتان تیم Vitality Little Brother به برنامه تنوع بازی مشاهده تعاملی نسلی ” Brother Full of Vitality ” پیوست . بیت [69-70] ؛ در 30 سپتامبر، فیلم اکشن بین المللی ضد تروریسم ” پیشگام ” با بازی یانگ یانگ منتشر شد که در آن او نقش لی ژنیو، یک نگهبان امنیتی با سابقه نظامی را بازی کرد؛ سومین واحد “Peering” از درام گزارشی ” با هم ” در دوران اپیدمی پخش شد که در آن او دستگاه تنفسی را بازی می کرد. دکتر لو بین [72-73] .
یانگ یانگ در 1 ژوئیه 2021 در نمایش تئاتر ” سفر بزرگ ” به مناسبت صدمین سالگرد تأسیس حزب کمونیست چین که از ایستگاه مرکزی رادیو و تلویزیون پخش شد شرکت کرد. او و بسیاری از بازیگران این نمایش را اجرا کردند. درام و رقص “سپیده دم” [174] ؛ در 26 ژوئیه، درام عاشقانه شهری ” تو شکوه من هستی ” پخش شد [173] و او نقش طراح هوافضا یو تو [71] را در این نمایشنامه بازی کرد. بیش از 3.3 میلیارد بازدید و امتیاز دوبان 7.0 پایانی [178] ؛ در 6 نوامبر، برنامه متنوع اکتشافی گردشگری فرهنگی پیوسته ” جوانان در فصل سوم سفر می کنند ” از تلویزیون ماهواره ای ژجیانگ پخش شد [177] [179] .
در 2 فوریه 2022، او در “رویای چینی، رویای من – مراسم سالانه صوتی و تصویری اینترنتی چین 2022” شرکت کرد و آهنگ “رویای چینی، رویای من” را خواند [ 184 ؛ ] شکوه جنگ ویژه ” در این نمایشنامه تفسیر یان پویو از یان پویو پس از تجربه محیط های سخت و کارهای سخت به تدریج در گروه ادغام شد و به یک نیروی ویژه پلیس مسلح عالی تبدیل شد [66] [185] ؛ در 18 آوریل، لباس رزمی درام عاشقانه هنری ” بیایید دنیا را امتحان کنیم ” با بازی شریک زندگی خود ژائو لوسی از Tencent Video پخش شد. در این نمایشنامه، او نقش فنگ لانشی را بازی کرد که در محاسبه مهارت دارد و نقشه کشی عمیقی دارد [172] [187]

فعالیت اجتماعی یانگ یانگ


پروژه کلاس درس رویایی یانگ یانگ داوطلب می شود تا معلم شود
پروژه کلاس درس رویایی یانگ یانگ داوطلب می شود تا معلم شود
در 28 می 2010، یانگ یانگ، به عنوان یک داوطلب ستاره برنامه کلاس درس رویایی فدراسیون خیریه چین، به مدرسه ابتدایی کودکان مهاجر در پکن رفت، کالاهای فرهنگی و ورزشی را برای دانش آموزان آورد و شخصاً خود را به کلاس درس انداخت. معلم جایگزین؛ او همچنین در مراسم راه اندازی برنامه کلاس رویایی شرکت کرد و دانش آموزان را برای بازدید از آکواریوم و جشن “1 ژوئن” همراهی کرد؛ یانگ یانگ در دوران مدرسه به دانش آموزان کلاس چهارم تربیت بدنی آموزش داد و فوتبال بازی کرد. با بچه ها [111-112] ؛ 12 در 14 مارس، یانگ یانگ برای شرکت در شام خیریه برای دهمین سالگرد تأسیس بنیاد چین برای کاهش فقر “اقدام 120 ایمنی مادر و نوزاد” دعوت شد و به ستاره دلسوز این پروژه تبدیل شد. و همراه با ستارگان زیادی در اقدام کمک به مادران و نوزادان فقیر شرکت کرد. [113] در روز 26، به عنوان اولین دسته از سفیران رفاه عمومی، در فعالیت های رفاهی عمومی برای حمایت و مراقبت از زنان برای پیشگیری و درمان بیماری های پستان شرکت کرد. هشدارهای خطرات کنونی بیماری‌های پستان را بیان کرد و برای انواع بیماری‌های سرطان سینه فعالیت‌های آموزشی علمی و تبلیغاتی انجام داد و کلینیک‌ها و کمک‌های رایگان برای زنان فراهم کرد . برای خواندن ” رویای عمارت های قرمز ” به نمایندگی از تم گرم “عشق” در مراسم افتتاحیه ” آهنگ عشق چین ” [115] .
یانگ یانگ در ضبط فیلم های کوتاه رفاه عمومی صرفه جویی در مصرف آب شرکت کرد
یانگ یانگ در ضبط فیلم های کوتاه رفاه عمومی صرفه جویی در مصرف آب شرکت کرد (6 عکس)
در 20 ژوئن 2015، یانگ یانگ در نمایش سری بهار و تابستان هفته مد میلان ظاهر شد.از او دعوت شد تا مهمان ردیف اول چهار شوی هوگان، مونکلر، گوچی و فندی باشد.Xing [116] ؛ در ژوئیه در 6، یانگ یانگ در ضبط یک فیلم کوتاه رفاه عمومی برای صرفه جویی در مصرف آب شرکت کرد. در این فیلم کوتاه، یانگ یانگ نکات مختلفی را برای صرفه جویی در مصرف آب آموزش داد و از همه خواست تا با هم در مصرف آب صرفه جویی کنند؛ یانگ یانگ در 9 سپتامبر به “RIO” تبدیل شد. او همچنین سفیر تصویر اقدامات رفاهی عمومی برای افرادی است که مشروب می خورند، و قصد دارد در آینده نزدیک کارهای عملی رفاه عمومی بیشتری را با هم انجام دهد و مشترکاً از نوشیدن مشروب خواران توسط افراد زیر سن قانونی حمایت کند؛ در 30 سپتامبر، یانگ یانگ گواهی اهدای رفاه عمومی صادر شده توسط بنیاد توسعه جوانان چین در جشنواره هواداران بایدو تیبا و به نام یانگ یانگ و گروه هواداران یانگ یانگ، شهر هچی، گوانگشی داهوا [118] نامگذاری شد .
تمبر یانگ یانگ
تمبر یانگ یانگ (5 قطعه)
در ژانویه 2016، China Post یک محصول انحصاری تمبر منتشر کرد که نماد او روی آن چاپ شده بود. اولین دسته از نسخه های محدود 100 مجموعه در چند ثانیه منتشر شد و یانگ یانگ اولین هنرمندی بود که در سال 2016 بر روی یک تمبر سفارشی ظاهر شد [119- 120] ؛ در بیست و سوم، به عنوان تنها ستاره مرد چینی که رسماً توسط کریستین دیور دعوت شده بود، در هفته مد پاریس 2016 شرکت کرد [121] ؛ در بیست و نهم، در فعالیت رفاهی عمومی بنیاد برادری چونهویی شرکت کرد “فرزندان را برای سالی پر برکت بفرستید” برای درخواست عشق؛ ساعت 17:00 روز 21 آوریل ( یونان ساعت 12:00 روز 21 آوریل 2016 ) مراسم جمع آوری مشعل بازی های المپیک ریو در آتن، یونان برگزار شد. یانگ یانگ، دریانورد چینی Guo Chuan و بازیگر Guo . کایجی و سایر حاملان مشعل در صحنه مراسم جمع آوری مشعل ظاهر شدند [122] ؛ در 22، ریو مشعل المپیک در آتن پخش شد و یانگ یانگ اولین مشعل دار هنرمندان چینی در رله مشعل شد. ؛ در 22 ژوئن. ، دعوت رسمی والنتینو را برای شرکت در نمایشگاه مردانه بهار/تابستان والنتینو پاریس به عنوان دوست نام تجاری پذیرفت [126] ؛ در 28 ژوئیه، یانگ یانگ برای پیوستن به اکشن روبان جید دعوت شد که به عنوان یک متخصص علوم بهداشتی تجسم یافته بود، در پیشگیری. و درمان هپاتیت B فیلم کوتاه رفاه عمومی درباره عمومی کردن دانش در مورد هپاتیت B است [127] ؛ در 10 سپتامبر جشن تولد یانگ یانگ برای اولین بار به صورت زنده پخش شد و درآمد حاصل از پخش زنده معادل 118127 یوان بود. که به عنوان صندوق عام المنفعه به صندوق عام المنفعه بازار اهدا شد و 5 دستگاه آمبولانس نیز اهدا شد، ماشین به عشق شتاب می گیرد [128] در 25 نوامبر از او دعوت شد تا به عنوان سفیر مرد “فعالیت حقوق زنان روبان سفید” باشد؛ سپس آهنگ رفاه عمومی ” خورشید در دانش آموز ” را برای روز جهانی ایدز ضبط کرد [129] ؛ در دسامبر، به عنوان فصل چهارم هارپرز بازار “ستاره خیریه” “طراحی” طراحی ستاره خیریه سفیر ستاره خیریه، به طراحی ستاره خیریه هارپرز بازار کمک کرد [130] ؛ پس از آن، او اقلام خصوصی را برای حمایت از فعالیت “حراج خیریه ستاره 1+1 خورشیدی” آورد. توسط Suning آغاز شد، و تمام وجوه جمع آوری شده در حرفه خیریه Suning سرمایه گذاری می شود [131] .
یانگ یانگ
یانگ یانگ
تعاون رفاه عمومی
تعاونی های عام المنفعه (9 عکس)
در 7 آوریل 2017، در رویداد رفاه عمومی ستاره “کاشت هزار درخت برای بت ها” که توسط UC و بنیاد حرا ( MCF ) برگزار شد، یانگ یانگ برنده عنوان قهرمانی لیست محبوب ترین ستاره های رفاه عمومی شد و هزاران نفر را اهدا و کاشت. درختان به نام او. نهال حرا، و همچنین به او “گواهی رفاه عمومی محیط زیست” توسط MCF اعطا شد [132] ؛ در پانزدهم، به عنوان سفیر رفاه عمومی ایمنی، او پنج فیلم رفاه عمومی فناوری ایمنی را برای یک برند خاص فیلمبرداری کرد. ؛ در ماه مه، “دوست کرینگ” یانگ یانگ به عنوان “یو” خدمت کرد. سفیر تصویر “Moving She Shadow” در انجمن کرینگ هفتادمین جشنواره فیلم کن شرکت کرد و در پروژه رفاه عمومی WomeninMotion برای سخنرانی برای “Moving” شرکت کرد. او سایه»، از فیلمسازان زن با دیدگاه و درک منحصربه‌فرد خود حمایت می‌کند [133-134] ؛ در 2 ژوئیه ، یانگ یانگ در فیلمبرداری مجموعه فیلم‌های رفاه عمومی «هسته سوسیالیستی» « شکوه و رویاها – رویای چینی ما » شرکت کرد. ، که به ابتکار دفتر فیلم اداره دولتی مطبوعات، انتشارات، رادیو، فیلم و تلویزیون و تولید کانال فیلم CCTV که احساسات میهن پرستانه فیلمسازان چینی را به نمایش می گذاشت . او به عنوان سفیر رفاه عمومی “پروژه گرد و غبار الکتریکی توله سگ” انجمن خیریه کودکان چین خدمت کرد و انرژی مثبتی را برای رفاه عمومی ارائه کرد [136] ؛ در ماه اوت، یانگ یانگ 500000 یوان به منطقه زلزله زده جیوژایگو از طریق چین اهدا کرد. بنیاد رفاه اجتماعی یوان، مورد استفاده برای امدادرسانی در بلایا و کارهای بازسازی پس از فاجعه [137] ؛ در 5 سپتامبر، یک ویدئوی رفاه عمومی منتشر کرد و به رویداد خیریه “طراحی یک راه نجات” پیوست [138] ؛ در 9 سپتامبر، یانگ یانگ استخدام شد. توسط شرکت توسعه چین در جشن تولدش بنیاد تحقیقات و بشردوستانه خرد به بنیاد توسعه چین عناوین دوگانه سفیر توسعه اقدام کودکان و خلبان بشردوستانه نور ستاره را به بنیاد توسعه چین اعطا کردند و یک صندوق ویژه خیریه شخصی – بنیاد ویژه یانگ یانگ آفتاب را راه اندازی کردند و همچنین به اجرای برنامه پرداختند. آهنگ تم صندوق ویژه آفتاب ” عشق عشق”. قدرتاو نه تنها در اهدای اولین کمک 500000 یوان رهبری کرد، بلکه پلتفرم‌های متعددی را برای اهدای کمک‌های مالی در کانال‌های متعدد و به اشکال مختلف، با محتوای آموزش روستای کوهستانی به عنوان حمایت از ترویج آموزش اولیه کودکان در نواحی فقیرانه کوهستانی او بوق زد تا به کودکان فقیر کمک کند تا به رویاهای خود جامه عمل بپوشانند [139-140] ؛ در همان زمان یک موکب ( 10 دستگاه آمبولانس ) نیز به مراسم شب خیریه بازار اهدا کرد که در آن شب حضور نداشت. اشاره به رویداد خیریه لی [141] ؛ در ماه نوامبر، یک ویدئوی رفاهی عمومی با عنوان “من تو را در آغوش می کشم” برای روز جهانی ایدز ضبط شد و از جامعه می خواست تبعیض را از بین ببرد و به آنها مراقبت مساوی کند.
بنیاد ویژه یانگ یانگ آفتاب
بنیاد ویژه یانگ یانگ آفتاب (7 عکس)
مرکز هنری رقص فدراسیون حلقه‌های ادبی و هنری چین “ورود رقصندگان برتر به پردیس” 2019 سفیر تصویر ملی
مرکز هنری رقص فدراسیون حلقه‌های ادبی و هنری چین “ورود رقصندگان برتر به پردیس” سفیر تصویر ملی 2019 (11 عکس)
در 2 ژانویه 2018، یانگ یانگ و بسیاری از افراد مشهور از تبلیغات خدمات عمومی موسیقی “زان زن عصر جدید” [142] فیلمبرداری کردند ؛ در 13 مارس، گزارش رسمی فیلم چین در Weibo، مشارکت یانگ یانگ در یک فیلم کوتاه با تمرکز بر فقر هدفمند را افشا کرد. یانگ یانگ در یک مصاحبه اختصاصی با گزارش فیلم چین از CCTV معتقد است که “اولویت فقرزدایی حمایت از خرد است و اولویت حمایت از خرد حمایت از آموزش است” و از طرفداران خواست تا با هم همکاری کنند. [143] ؛ در 1 ژوئن، یانگ یانگ به Bijie، Guizhou رفت تا یک رفاه عمومی ساده انجام دهد، رقصیدن و هواپیماهای تاشو، داستان گفتن با کودکان مهدکودک، و تعامل نزدیک با کودکان [144] ؛ پروژه مهدکودک روستای کوهستانی. ”) برنده اجلاس جهانی نوآوری آموزش (WISE) برای اعلام جایزه سالانه پروژه نوآوری آموزش جهانی شد و اولین پروژه چینی بود که از زمان تأسیس جایزه برنده این جایزه شد [145] ؛ مدیر انجمن در سمپوزیوم کاری شرکت کرد گروه‌های ادبی و هنری جدید انجمن داوطلبان چین برای ادبیات و هنر سخنرانی کرد و سخنرانی کرد [146] ؛ پس از آن، او همچنین داوطلب روزنامه مردم شد تا به چهلمین سالگرد اصلاحات و گشایش ادای احترام کند؛ در 6 دسامبر. یانگ یانگ به عنوان مدیر مرکز خدمات داوطلبانه فدراسیون حلقه‌های ادبی و هنری چین فعالیت می‌کرد. او با ورود به محوطه دانشگاه، میراث فرهنگی را به عنوان مسئولیت خود بر عهده می‌گیرد و انرژی مثبت را منتقل می‌کند و در عین حال جایزه ملی 2019 را نیز دریافت کرد. تصویر سفیر “ورود رقصندگان برتر به پردیس” توسط مرکز هنر رقص فدراسیون محافل ادبی و هنری چین . [147]
در 28 ژانویه 2019، یانگ یانگ به همراه 20 بازیگر جوان دیگر، ” زان زن عصر جدید ” را اجرا کردند، اولین سری از تبلیغات خدمات عمومی “شکوه و رویاها – عصر جدید ما” که توسط کانال مووی [148] راه اندازی شد. ] ؛ در 26 مارس، یانگ یانگ در سال گذشته در فهرست مشاهیر بشردوستانه چین که توسط “China Philanthropist” منتشر شد، رتبه 15 را کسب کرد و همچنین گزارش ویژه ای را در قالب یک گزارش جلد در شماره مارس مجله ” China Philanthropist ” ارائه کرد [149]. ] .
در 23 می 2019، به عنوان شمارش معکوس 100 روزه برای جام جهانی بسکتبال فیبا 2019 (از این پس جام جهانی بسکتبال نامیده می شود)، فیبا و شریک جهانی آن Tencent Sports مشترکاً اعلام کردند که یانگ یانگ رسماً اعلام کرده است. تبدیل شدن به حامی شهری جام جهانی بسکتبال 2019. رسمی. او به همراه شهروندان شانگهای، یکی از هشت شهر میزبان جام جهانی بسکتبال، به این شهر کمک می کند و سبک منحصر به فرد شهرهای چین را به جهانیان نشان می دهد. [150] تنسنت اسپورت و بنیاد یائو به طور مشترک پروژه رفاه عمومی «کمک به عشق» را راه‌اندازی کردند. در 23 جولای، شانگهای در جمع آوری 2 میلیون امتیاز عشق پیشتاز شد. Tencent Sports یک زمین بسکتبال عمومی کاملاً جدید برای مناطقی که به امکانات بسکتبال نیاز دارند به نام کاربران پشتیبانی شانگهای خواهد ساخت. [151]
در 21 ژوئیه 2021، یانگ یانگ 500000 یوان به انجمن صلیب سرخ ژنگژو به منظور کمک به هنان اهدا کرد، که برای تسکین طوفان باران در هنان استفاده خواهد شد [176] .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *