دلربا و گونگ جون در سریال چینی جدید Legend of Anle

  در 22 آبان 1400 ، سریال تلویزیونی “An Le Biography” به طور رسمی معرفی شد و نقش های اصلی دلربا، گونگ جون و لیو یونینگ به ترتیب عکس های پایان فیلمرداری و خداحافظی را منتشر کردند. این درام نیز نزدیک به چهار ماه فیلمبرداری شد و طرفداران مدتها منتظر آن بودند.

سریال جدید چینی  ”An Le Biography” از رمان پراکنده “کتاب امپراطور” اقتباس شده است که یک درام قهرمان معمولی است. این نمایشنامه یک داستان عاشقانه غم انگیز و تأثیرگذار را بین امپراتور قهرمان زی یوان و خانواده اش روایت می کند که نام او را به رن آنله و شاهزاده داجینگ هان یه تغییر داده اند.

  این مقام مسئول همچنین پوستری برای پایان تصویربرداری ای درام چینی منتشر کرد.از نظر ظاهری دلربا زیباست و گونگ جون بسیار باوقار است.

دلربا زیباترین لبخند را دارد. او خیلی مهربان و قدرتمند است.

  محبوبیت بالایی برای لیو یونینگ وجود دارد، نشان می دهد ارزش بسیار بالا این بازیگر است. سه همکار «افسانه آنله» اولین موفقیت قبل از پخش به حساب می آیند و همگی خوش تیپ و زیبا هستند. در عکس دسته جمعی این سه نفر، دلربا، الهه قد بلند، در پس زمینه دو پسر خوش تیپ با قد بلند،دلربا بسیار کوچک به نظر می رسد.

  

  دی علی گربا در این نمایشنامه نقش قهرمان رن آنله را بازی می کند، اگرچه رن آنله یک زن است، اما می تواند دادگاه، میدان جنگ خونین را نیز برانگیزد و از صمیم قلب در جهان زندگی کند.

  همانطور که همه می‌دانند دی علی گربا از محبوبیت بالایی در محافل سرگرمی برخوردار است، آهنگ‌های «زینگ آهنگ بلند» و «شاه من هستی» که امسال پخش شد با استقبال خوبی روبرو شد. نقش امروز در “افسانه آنله” بسیار شبیه به نقش “لونگ سانگ زینگ” است، من معتقدم که او هنوز می تواند این بار نقش را درک کند و حس متفاوتی را برای همه به ارمغان بیاورد.

  

  گونگ جون در نمایشنامه نقش هان یه بازیگر را بازی می کند، ظریف و سلطه جو است، ظاهر گونگ جون در مقابل دعوا، مخصوصا ظاهر لباسش بسیار مقاوم است، هرکی بدون هیچ حرفی بخواند، شگفت انگیز است، حتی پوسترها را هم می خواند، دیگر خسته نیست. .

سریال افسانه آنله

  این برنامه کاملاً فیلمبرداری شده است و مردم نمی توانند منتظر پخش آن به زودی نباشند! برای «افسانه آنله» آرزوی موفقیت دارم و مشتاقانه منتظر رن آنله و هان یه هستم تا در اسرع وقت با مخاطبان دیدار کنند!

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *