دلربا دلمرات برنده جایزه فرشته طلایی شد

همه چینی دوستان با دلربا آشنایی زیادی دارند، او در سال های اخیر در آثار زیادی ظاهر شده است و این آشنایی با دلربا دلمرات غیر عادی نیست. می توان گفت بعد به دست آوردن جایزه «الهه عقاب طلایی» مدت هاست که فیلم جدیدی را فیلمبرداری نکرده است اما پس از آن مجموعه ای از آثار با بازی او رواج پیدا کرده است.

دلربا دلمراد

    مانند «کتاب روی بالش»، «تو شکوه من هستی»، «آهنگ بلند زینگ» و… همگی مورد علاقه همه هستند. دلربا دلمرات امروزه محبوبیت و جایگاهش بالا و بالاتر می رود! در حالی که محبوبیت دلربا همچنان در حال افزایش است، دلربا در چین نیز بیشتر و بیشتر به رسمیت شناخته شده است.دلربا دلمراد دوباره برای نقشش جایزه گرفت!

دلربادلمرات

    دلربابرنده جایزه فرشته طلایی بهترین بازیگر جوان سال در جشنواره تلویزیونی چین و ایالات متحده برای نقش لی چانگ در فیلم “Long Song Xing” شد. می توان گفت هواداران دلربا با انتشار این خبر خیلی هیجان شده اند! همه پیامی برای دلربا پیام تبریک گذاشتند. آنچه مهم است این است که کاربران اینترنتی این بار جایزه دلربا را زیر سوال نبردند یا انکار نکردند، دلربا شایسته این افتخار بود و این طبیعی است که هواداران دلربا هیجان زده باشند!

دلربا دلمراد

  

  همزمان با برنده جایزه دلربا، استودیو او نیز برای اولین بار ویدئویی را برای او ضبط کرد.در این ویدئو، دلربرا از عوامل، کارگردانان و بازیگران “Long Song Xing” و همچنین بخشی از “Li Changge” و طرفدارانش تشکر کرد. از ویدیو می توان فهمید که خود دلربا برای این جایزه بسیار خوشحال است و لبخند او پنهان نمی ماند.

  

    باید گفت که برای یک بازیگر واقعاً باعث خوشحالی است که همه به خاطر نقشش شناخته شوند. در نهایت به دلربا تبریک می گویم و منتظر کارهای خوب بیشتری از او هستم.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *