شیائوجان خدای زیبایی

5مرد زیبا در لباس تاریخی سفید: کی زیباتره؟

قبل از هر چیز بگم که شیائوجان از همه بهتره، بعد ییبو اما بعد …

بسیاری از مخاطبان دوست دارند درام های صحنه و لباس را تماشا کنند و جذاب ترین نقش در درام های صحنه و لباس باید مردان زیبا در لباس هایی باشند که در لباس های سفید بال می زنند.

  رنگ سفید نشان دهنده خلوص و زیبایی است.شخصیت هایی با لباس های سفید بیشتر مورد پسند مخاطب قرار می گیرند.در بسیاری از سریال های تلویزیونی کلاسیک تصویر مرد سفیدپوش ظاهر می شود.

  

  امروزه ستاره‌های برتر اساساً کم و بیش در درام‌های لباس بازی کرده‌اند و حتی برخی از ستاره‌ها از طریق درام‌های لباس محبوبیت پیدا کرده‌اند.

  امروز نگاهی به 5 مرد درجه یک با لباس های قدیمی و لباس سفید خواهم انداخت.

  

  1. “عسل شیرین به سنگینی یخ است” – Luo Yunxi (Runyu)

  ناخودآگاه مدت زیادی از پخش سریال «عسل معطر» می گذرد، این درام یکی از داغ ترین درام های سال 2018 است و شخصیت های درام همچنان زنده هستند.

  

  به طور خاص، رونیو با بازی لو یونشی دلچسب است، اگرچه رونیو شخصیت شرور نمایش است، اما مخاطب اصلا نمی تواند از رونیو متنفر باشد.

  دلیل آن بسیار ساده است، زیرا ظاهر لو یونشی با لباس سفید در لباسی باستانی بسیار زیبا است، مانند استاد جوان پیان پیان که پر از روح پری از نقاشی بیرون می رود.

  

  2. “افسانه مار سفید” – رن جیالون (زو ژوان)

  یک درام صحنه و لباس به شدت دست کم گرفته شده، “افسانه مار سفید”، بسیاری از مردم اگر کلمه دوم را نفهمند، درام را رها می کنند.

  این نمایش با بازی یانگ زی، رن جیالون و …. بازیگران آنلاین هستند و مهارت های بازیگری آنها نیز قابل توجه است و اکنون نیز یک نمایش خاطره انگیز است.

  

  خو ژوان با بازی رن جیالون در نمایش همیشه با لباس های سفید ظاهر می شود.رن جیالون به راحتی می تواند انواع لباس های قدیمی را کنترل کند.پس از پوشیدن لباس های سفید حتی ملایم تر و ظریف تر به نظر می رسد، کاملاً به سبک یک جنتلمن باستانی.

  اگر خوش تیپ لو یونشی زرنگ باشد، پس رن جیالون ملایم و خوش تیپ است.

  

  3. “چن چینگلینگ” – شیائو ژان (وی ووکسیان)

  بازیگر Xiao Zhan یک ستاره برتر در صنعت سرگرمی امروزی است، قد، ظاهر و چاق بودن او همه استانداردهای یک خدای مرد را برآورده می کند و جای تعجب نیست که او بتواند به یک بت تبدیل شود.

  پتانسیل شیائو ژان با درام «چن چینگ لینگ» بسیار بیشتر از آن است.

  

  در «چن چینگ لینگ» شیائو ژان اغلب با لباس قرمز ظاهر می شود، اما لباس سفید هم می پوشد.بزرگترین لذت تماشای «چن چینگ لینگ» دیدن ظاهر شیائو ژان وانگ ییبو است.

  

  4. “چن چینگ لینگ”-وانگ ییبو (لان وانگجی)

  از آنجایی که از شیائو ژان نام برده می شود، صحبت در مورد وانگ ییبو اجتناب ناپذیر است. این دو بازیگر از طریق همین سریال تلویزیونی آتش را به پا کردند. وانگ ییبو در “چن چینگلینگ” نقش هانگوانجون لان وانگجی را بازی کرد و شیائو ژان در نقش وی ووکسیان. یک جفت سی پی .

  

  زمانی که «چن چینگ لینگ» برای اولین بار پخش شد، تماشاگران از ظاهر زشت وانگ ییبو شکایت کردند، با این حال، با عمیق‌تر شدن داستان، مخاطبان بیشتر و بیشتر می‌توانستند ظاهر وانگ ییبو را به دست آورند، صحنه‌ای که واقعاً یک صحنه «رایحه واقعی» در مقیاس بزرگ بود.

  لان ژان، با بازی وانگ ییبو، کت و شلوار سفید پوشیده و شمشیر بلندی به همراه دارد، البته ناگفته نماند که چقدر خوش تیپ است.

  

  5. “غرور دوگانه بی همتا” – هو یتیان (هوا ووکیان)

  مجموعه تلویزیونی “غرور دوگانه” که از رمان هنرهای رزمی گو لانگ به همین نام اقتباس شده بود، چندی پیش بسیار محبوب شد. این برنامه از چن ژیوان و هو یتیان از افراد جامعه دعوت کرد تا به آن بپیوندند و این دو به ترتیب در نقش شیائو یور و هوآ ووکای بازی کردند. .

  برای بازی در نقش هوآ ووکای، هو یتیان مجبور شد لباس سفید و تاج یشمی بپوشد تا خود را به عنوان یک پسر تثبیت کند.

  javascript:'<html><body style=background:transparent;></body></html>’

  اگرچه ظاهر هو یتیان نیز بسیار بالاست، اما نقش او در نقش هوآ وووی همچنان مورد گلایه قرار می گیرد. تماشاگران لباس مدرن هو یتیان را بسیار خوب می دانند اما لباس 

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *