وانگ ییبو ستاره بزرگی که سر به زیر است و نانی که روی زمین می افتد برای او خیلی کثیف نیست!

  اولش که این مقاله رو ترجمه کردم ، عنوانش تغییر دادم چون مفهومش نمیفهمیدم تا آخرش خوندم متوجه شدم. پیشنهاد میکنم شما هم تا انتها بخونید.

راستش را بخواهید اول جذب ظاهرش شدم ، اما ظاهرش در صنعت سرگرمی زیاد است، چیزی که باعث می شود همچنان او را دنبال کنم، نگرش او و علاقه اش به بی نهایت است، او متوقف نمیشود. وقتی وانگ ییبو بیاید او همیشه اقدام عملی در پیش خواهد داشت. پس از آتش، او متوقف نمی شود، او به تدریج خود را بهبود می بخشد، پر از قدرت می آید و غیر منتظره ظاهر میشود. او موتور بازی می‌کرد، در رقص خیابانی شرکت می‌کرد و بازیگری را به چالش می‌کشید، هدفش ثابت بود، می‌گفت می‌خواهم برای هر چیزی که دوست دارم زندگی کنم و این موجب بازی در نقش جدیدش شد.

وانگ ییبو -موتور سوار 王一博

  

  در این روزگار که جریان سرمایه همه چیز است و اقتصاد هواداران بسیاری دارد، او اصرار دارد که خودش باشد، عشق درونی اش را حفظ کند، شجاعانه ابراز کند و شجاع باشد تا خودش باشد، چه مورد قبول دنیای بیرون باشد و چه نباشد. همانطور که احساس می کند این کار درست و ارزشمند است. چرا من او را خیلی دوست دارم؟ چون من هم می خواهم چنین آدمی باشم، برای عشق و اهدافم، با دیدی محکم تلاش کنم.

    دوم اینکه وانگ ییبو خیلی پرتلاش است  احساس می کنم خیلی شجاع است. وانگ ییبو بعد از شکست هم برمیگردد و برای کاری که دوست دارد سخت تلاش میکند. وانگ ییبو حتی در دوران افت شغلی اش هم تسلیم نشد. آنطور نیست که بگویم مرا جذب میکند بهتر است بگویم نوری از او در چشمان من است.

 اولین باری که سریال بی وقفه را دیدم در ابتدا جذب شیائوجان شدم (وو وکسیان) اما در ادامه آرامش چهره او و بازی بی نظیر او در نقشش مرا جذب کرد . او به قدری آرام و زیبا بود که در اوج داستان و کشمکش ها میتوانست آرامشش را منتقل کند.

    من چندین شماره از Tiantianxiang را تماشا کردم، یک شماره در مورد مسابقه بود و محتوایی را منتشر کرد که او در ژوهای مقام اول گروه را کسب کرد. سپس وقتی وانگ هان او را صدا کرد گفت “بله، وانگ ییبو” و سپس وانگ ییبو خندید. سپس برخی از هواداران به او گفتند: “کوگای وانگ ییبو، تو بهترینی، تو لیاقت این را داری” و او نیز خندید. به ویژه توانستم با آنچه که خندیدن است همدلی کنم. این باعث شد من بیشتر به او علاقه مند شوم. بعد از تماشای شماره های بیشتر Tiantianxiang، اساساً می توانم احساس کنم که وانگ ییبو چه جور آدمی است.

  در واقع، گاهی اوقات به این فکر می کنم که چرا از Yibo خوشم می آید؟ من بدیهی است که در ابتدا فکر می کردم شیائو ژان خوش تیپ تر است، اما چرا او ناگهان بعد از فینال از ییبو خوشش آمد؟ قبل از اینکه با ییبو آشنا بشم، سلبریتی های دیگه ای مثل یانگ یانگ و لی ییفنگ رو هم دوست داشتم، اما اونقدر دیوانه نبودم که اطلاعاتشون رو از طریق کانال های مختلف جستجو کنم، ییبو اولین نفر بود و تنها خواهد بود. شاید سرنوشت این است که من ییبو را دوست دارم، دوستان اطرافم، حتی خانواده ام، حتی خواهرزاده کوچک 3 ساله ام می دانند که من وانگ ییبو را دوست دارم. او ستاره بزرگی است اما سر به زیر است و نانی که روی زمین می افتد برایش خیلی کثیف نیست و نیازی به شستن دست هایش با آب معدنی ندارد چون احساس اسراف می کند خروپف می کند. وقتی می خوابد هر مکالمه ای که با هواداران صحبت می کند برابر است.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *