گرامر زبان چینی

آموزش گرامر زبان چینی به فارسی

شما میتوانید گرامر زبان چینی را به زبان فارسی یاد بگیرید.

زبان چینی سخت ترین زبان دنیا است . اما شاید براتون جالب باشه که بدونید گرامر زبان چینی بسیار ساده است و شما میتوانید به آسانی آن را یاد بگیرید.

آن بخش از زبان که زبان چینی را سخت میکند ، گرامر زبان چینی نیست بلکه کاراکتر ها و تن های آنهاست . شما به راحتی میتوانید گرامر زبان چینی را بیاموزید و جمله سازی کنید.

کتاب آموزش گرامر زبان چینی

گرامر زبان چینی سطح بندی شده است و شما میتوانید آن را طبق سطح بندی جلو ببرید. چینی ساده شده یا همان زبان چینی ماندارین ، گرامر زبان چینی را بسیار آسان کرده است .

حقیقت اینه که هزینه های میلیونی برای یادگیری زبان چینی بسیار غیر منطقی است و شما میتونید خودتون با حداقل هزینه گرامر زبان چینی را یاد بگیرید.

فایل پی دی اف کتاب آموزش گرامر زبان چینی به قیمت 10 دلار در آمازون بفروش میرسه . این کتاب نسبتا کاملترین کتاب آموزش گرامر زبان چینی برای زبان آموزان غیر چینی زبان می باشد . اما داستان زبان چینی ندارد.

ما در انیمیشن چانیز این کتاب را به صورت چاپی با ترجمه فارسی برای استفاده آسان زبان آموزان آماده کردیم . در انتهای این کتاب داستان کوتاه زبان چینی به همراه پین یین آورده شده است.

آموزش زبان چینی به زبان فارسی

در آموزش زبان چینی ، مخصوصا گرامر زبان چینی این مساله که شما با یک زبان واسطه یاد نگیرید بسیار مهم است.

به همین دلیل کتاب آموزش گرامر زبان چینی به زبان فارسی برای شما زبان آموز عزیز آماده شده است.

آموزش گرامر زبان چینی شامل مباحثی مانند : اعداد ، تاریخ ، جمله سازی ، ساختار بندی جملات ، ساختار های پیچیده ، زمان بندی افعال و …. می باشد .

گرامر زبان چینی ساده است مثلا شما برای تمام جمع بستن اسم ها از کلمه 们 استفاده میکنید . یا یادگیری اعداد در این زبان بسیار ساده است. و شما با یادگیری 20 کلمه میتوانید 100 شماره بشمارید!

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *